התחברות
הרשמה
קיבלתי התאמה ללוחמה והתאמה חלקית לתמיכת לוחמה בתוצאות הראיון האישי מה זה אומר?
אני ביקשתי בפירוש סייבר ודיברתי על היכולות תוכנה שלי במהלך הראיון זה אומר שהמראיינת לא התרשמה ממני כמו שרציתי?
3 בפברואר 2024, 15:00
צו ראשון
גיוס
תפקידים בצה"ל
ראיונות
ראיון
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
קיבלתי דפר 50,התאמה נמוכה לקצונה והתאמה לכל התפקידים חוץ מלחימה והדרכה,אני מרגישה שממש נדפקתי כי לא ציפיתי לזה ולציון
"התאמה נמוכה לתפקידים בסביבה אינטנסיבית רוויית לחצים" אומר שאני לא אהיה בלוחמה?
קיבלתי דפ"ר 80 והתאמה גבוהה לקצונה זה טוב?
איזה תפקידים נפתחים דרך הנתונים: התאמה לקצונה והתאמה גבוהה מאוד לסביבה אינטנסיבית מרובת לחצים?
מה ההבדל בין התאמות מבניות ובין התאמות פיזיולוגיות ובין התאמות התנהגותיות?
קיבלתי התאמה ללוחמה ותומך לחימה ובא לי תפקיד טכנולוגי (עם מחשבים) נדפקתי?
קיבלתי דפ"ר 80 והתאמה גבוהה לקצונה, זה טוב?
מה זה אומר בהתרשמות מהראיון "התאמה למערך הלחימה והתאמה חלקית לתומכי לחימה"?
קיבלתי בציון של הראיון האישי 'התאמה גבוהה למערך הלחימה בנוסף התאמה גבוהה למערך תומכי הלחימה'
קיבלתי התאמה גבוהה לקצונה יכולה להיות התאמה גבוה מאוד לקצונה?
קיבלתי התאמה נמוכה לקצונה אני אוכל לצאת לקצונה? יש לי דפר 60 אז אני לא מבין למה קיבלתי התאמה נמוכה