6 תשובות
השלב השני הוא ראיון אישיותי ששואלים אותך שאלות כמו תכונות טובות ורעות, יל חברים, מקרים של ריב ושיט בסגנון
זה ממש קל לעבור רק בודקים שאת לא סוציופתית ודברים כאלו
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
מתי עשית את המיון הראשוני?
בכיף, אמרו לי שיקח שעה ולקח בפועל רבע שעה
שואל השאלה:
תודה רבה על התשובה! כמה זמן הראיון בערך לוקח?
אנונימית