7 תשובות
סביר להניח שאת יכולה יותר מזה אבל גם 84 זה מעולה
אנונימית
כן.. רק נחמד
זה סבבה לגמרי
חכי לכיתה יא יב חחח
חכי לכיתה יא יב חחח
כן זה ממש טוב
לא. זה לא מספיק לדעתי.
זה ממש טוב. הממוצע שלי בכיתה ט' היה 70
זה מעולהה הממוצע שלי גרועע
באותו הנושא: