8 תשובות
קצת
אבל יאללה מה זה משנה
להבא אל תעשי את זה יותר
את לט אמורה להיות מובכת אבל אם את כן זה בסדר
שואל השאלה:
^^אל תגידי לי מה לעשות זה לא מה ששאלתי
ועשיתי את זה כי סבתא שלי הייתה בבית חולים ולא היה לי זמן ללמוד
אנונימית
קצת יכול להיות שהיא שונאת אותך זה לא משנה בהצלחה!
לא אם החא לא הפסילה לך את המבחן אז לא תאהבי אותה
שואל השאלה:
אני גם יושבת שורה שנייה ומביך לי להסתכל עליה
כי אני לא כזאת בדרך כלל
אנונימית
שואל השאלה:
^^היא פסלה לי תמבחן
אנונימית