24 תשובות
כשאת תרגישי שזה הרבה יותר מקראש
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה ההרגשה של הרבה יותר מקראש
אנונימית
את תדעי, תאמיני לי:)
אוהבת!
הוא לא הגיע עדיין בגלל זה את לא יודעת אבל כשהוא יגיע את תדעי בוודאות:)
את תרגישי
אל תדאגי
את תרגישי ותדעי שזה פשוט הוא
הוא הבן אדם שאת רואה איתו עתיד
הוא הבן אדם שאת יודעת שיהיה טוב לך ולילדים שלך (אם את רוצה ילדים)
הוא הבן אדם שפשוט עושה לך טוב כל פעם שאת איתו
שאת מתרגשת לחשוב ולראות אותו בצורה שלא התרגשת קודם
שאת פשוט רוצה אותו לחתונה

ובהתחלה כשתצאו את תרגישי שזה משהו אחר איתו, הוא שונה משאר הגברים שיצאת איתם ויש מאצ' מטורף
שואל השאלה:
^הוא הראשון שאני יוצאת איתו
אנונימית
כשהו יהיה חתיך כמוני
שואל השאלה:
^הוא יותר חתיך ממך חח;)
אנונימית
כשהוא יגיע את תדעי
פשוט תמשיכי להיות איתו אבל תודיעי לו לפני שאת לא בטוחה אחרת זה ממש יכול לפגוע בשהי הצדדים
שואל השאלה:
^אנחנו לא ביחד עדיין, רק יוצאים לדייטים
אני עדיין צריכה להגיד לו?
אנונימית
מתי שתתקדמי איתו ותצאי איתו ותכנסי איתו לזוגיות ותלמדי לאהוב אותו
אגיד לך את זה ישיר- תציבי סטנדרטים.
לעצמך, קודם כל.. וככה בהתאם תדעי לסנן לך את האנשים הנכונים לך.
כי בואי, במציאות את לא באמת יכולה להתחבר ולהמשך לכולם.
את צריכה להבין מה מתאים לך.
זה תהליך שהוא קודם כל פנימי
אצלנו בפנימייה היינו קוראים לזה ז!נת רגשות.
אבל לשאלתך, כשזה יהיה משהו אמיתי את תרגישי את זה
תקשיבי אני גם הייתי ככה עד שיצאתי פעם ראשונה עם מישהו שהרגשתי אליו כמו שהרגשתי לקראשים אחרים וזה לא ניגמר טוב בכלל בגלל זה
מצד אחד אני יכולה להגיד לך לסיים את זה אבל מצד שני זה חשוב שזה יקרה כי זה ניסיון לחיים
את דעתי את תרגישי שהוא מיוחד בשבילך ותרגישי אהבה יותר לו ותרגישי שהוא המיוחד [בתור נסיון שלי]
רגשות עזים בקטע מפחיד. יש משפט שאם הגוף שלך לא רוצה אותו גם את לא רוצה אותו.
אז הגוף שלך גם צריך לרצות אותו ולא רק הרגשות..
למשל אם את מרגישה שהפנים שלך שורפות לידו (מסמיקה)
שהבטן מתכווצת מלראות אותו או עושה כזה סיבובים פרפרים ואת מתרגשת
שהלב שלך דופק מהר יותר לידו
שאת רוצה להיות קרובה אליו
לפעמים הרגליים נהיות חלשות בברכיים כזה
ויש עוד אלף דברים וכשאת תרגישי אותם את תדעי
אוהבת אותך מלא נסיכה❤
אתה תדעי שזה האחד כי את לא תרגישי כמו שהרגשת לכולם את תרגישי יותר מזה אני לא יודעת איך להסביר לך כי גם לי זה קורה
לא מאמינה במזלות איכס
כל אחד יכול לפתח את כל התכונות איזה שטויות זה
בקיצור תאהבו ותרגישו ואל תפחדו לנסות
אם את באמת אוהבת מישהו, לא יהיה לך אף אחד אחר בראש .
מאוד מאוד קשה לי לתאר את ההרגשה של להיות מאוהב
אני מאוהב כרגע
וזו תחושה שמאוד קשה לתאר במילים
כשיודעים פשוט יודעים
אבל אני אנסה בכל זאת...
כשאת רואה אותו ופשוט צץ לך חיוך ששום דבר לא יכול למחוק אותו
וכשאת קמה בבוקר זה הבנאדם הראשון שאת רוצה לדבר איתו ולראות
ולפני שאת הולכת לישון זה הבנאדם האחרון שאת רוצה לראות
וכל מה שבא לך זה להחזיק אותו חזק חזק איתך
להרגיש קרוב אליו כל הזמן
לנשק אותו
ולחבק אותו
כשאת פשוט בוהה בו כאילו הרגע הוא נפל מגן עדן, כאילו הוא איזה מלאך
כשכל הודעה שהוא שולח לך זה התרגשות בלתי רגילה
ולהחזיק לו את היד זה משהו משמיים זה פשוט כזה כיף
להיות לידם זה נעים, יש תחושה של בית
כשהם מרכז הכבידה של העולם שלך
עזבי מרכז כבידה, הם כל העולם שלך

עכשיו, זה לא ככה אצל כולם, ככה זה אצלי, זה מה שאני מרגיש אליה כרגע.
אבל אצל כל אחד זה אחרת אבל זה נע סביב זה...

מקווה שעזרתי
איזה חמודים הבנים פה