16 תשובות
לא נראלי אתה רואה טוב כפרה עלייך
אנונימית
אין הסבר יש אנשים שנולדים יפים ופשוט נהפכים לקרימינלים
רק נראים
אבל באופי ממש לא
אבל באופי ממש לא
עד עכשיו בחיי לא הבנתי למי איכפת איך הם נראים. אני רואה מלא תגובות על המראה שלהם. למי פאקינג איכפת גיזס.
אנונימי
שואל השאלה:
גיוס חח ממי אתה רואה ישראלים?
גיוס חח ממי אתה רואה ישראלים?
אנונימי
שואל השאלה:
כנראה שהלבנונים יותר יפים מהעזתים ובכללי משאר מדינות הערביות
כנראה שהלבנונים יותר יפים מהעזתים ובכללי משאר מדינות הערביות
אנונימי
כי אתה לא רואה טוב
אולי זה בגלל שמחבלי חמאס זה תוצאות של גילוי עריות
כנראה בוגדים מהצד עם האחים שלהם
בסדר חמאס וחיזבללה זה אותו החרא
מה זה משנה איך הם נראים כשהם עושים דברים כאלה
שואל השאלה:
ברור אנונימית אין קשר לזה שהם טרוריסטים ברברים זה ידוע והם כולם אותו חרא
אבל באמת שהלבנוניות יפות רצח
ברור אנונימית אין קשר לזה שהם טרוריסטים ברברים זה ידוע והם כולם אותו חרא
אבל באמת שהלבנוניות יפות רצח
אנונימי
שואל השאלה:
כי הערבים בטבעם לא משהו^^
כי הערבים בטבעם לא משהו^^
אנונימי
מחבל הוא רוצח, יש גם רוצחים סדרתיים שנראו טוב, גם פדופילים שהשתמשו במראה שלהם כדי לרצוח ולפשוע, מה זה משנה איך הם נראים. הם רוצחים למען השם! רוצחים!
הכל בעקבות המוצא הלבנוני היחסית נעלה שלהם, לעומת מוצאם של הפלסטינים, שהוא שילוב בין גזעים כגון צפון אפריקאים וקווקזים, מה שמייצר מראה בבוני דומיננטי ביותר אצל פעילי החמאס המחוסלים, לעומת מראם האירופאי הנעלה של מחוסלי החיזבאללה.
שמח שעזרתי!
שמח שעזרתי!
אתה צריך משקפיים נראלי,תכתוב חיילי שייטת 13 בגוגל ותראה את המבנה גוף שלהם ואז תדבר
באותו הנושא: