10 תשובות
כן גיל התבגרות
שואל השאלה:
אבל יש עוד כאלו?
אבל יש עוד כאלו?
אנונימי
תלמד להשתלט על הרגשות שלך
ואגב יכול להיות שלפעמים אתה פשוט לא מפרש את הרגשות שלך נכון
ואגב יכול להיות שלפעמים אתה פשוט לא מפרש את הרגשות שלך נכון
כולם ככה בגיל ההתבגרות
אין לך בשביל מה להיות בזוגיות בגיל 15
תהנה מהחיים
תהנה מהחיים
בטח שיש כאלה בדרך כלל רוב האנשים חווים את זה בגלל ההורמונים שמתפתחים בגיל הזה ולא חושבים שהם פעילים ומוכנים לזה אז צריך לתת לזה את הזמן שלו עד שאתה בטוח מאוהב במישהי ורוצה להיכנס איתה לזוגיות
שואל השאלה:
איזה להנות בחיים ניראה לך?^
איזה להנות בחיים ניראה לך?^
אנונימי
שואל השאלה:
15
15
אנונימי
כן קח את הזמן של זה כשתהיה מוכן מנטלית רגשית ופיזית לך על זה
אתה נער?
באותו הנושא: