7 תשובות
למה בנים יכולים ללכת בלי חולצה ואם בת תעשה את זה זה לא יהיה נורמלי?
כי לכל מין יש דברים שנורמליים לו
הן זה כאלו בנים? לא הבנתי את השאלה "אבל אם הן יעשה את זה"
הוא התכוון שזה בן
אה
כן אז מה שהיא אמרה
כל אחד יכול לחרוג ולעשות דברים לא רגילים
פשוט אנשים יראו את זה כחריג כי בדרך כלל בנות יותר מתעניינות בזה ושמות את זה, תעשה מה שאתה חושב ורוצה (:
מי זה הן?
שואל השאלה:
כאילו בנות יכולות לעשות חופשי אבל אם הן יעשה זה יהיה לא נורמלי
אנונימי
לא הבנתי