5 תשובות
קלאסית
בגדול, אני הייתי ממליץ לך להתחיל מגיטרה קלאסית כי אני חושב שיהיה לך יותר נוח ללמוד עליה דברים בסיסיים של מתחילים. ועוד סיבה- בשביל לראות אם את בכלל מתחברת לכלי ורק אז תשקיעי ותעברי לחשמלית. זה עדיף מאשר לקנות ישר חשמלית+מגבר שזה עסק הרבה יותר יקר ובסוף בכלל לא להתחבר ולאהוב וזה כסף שהולך לפח. עדיף לך לקנות קלאסית במחיר סביר ואם את רואה שאת מתחברת והכל אז תתקדמי לחשמלית.
*אבל* אין לזה באמת חוקיות. את יכולה להתחיל עם חשמלית ועם אקוסטית וקלאסית ומה שאת רוצה כי בסוף כולן גיטרות עם מיתרים. אני ממליץ לך להתחיל מקלאסית בגלל שיקולים ספציפיים אבל אם את רוצה את לגמרי יכולה להתחיל מחשמלית.
*אבל* אין לזה באמת חוקיות. את יכולה להתחיל עם חשמלית ועם אקוסטית וקלאסית ומה שאת רוצה כי בסוף כולן גיטרות עם מיתרים. אני ממליץ לך להתחיל מקלאסית בגלל שיקולים ספציפיים אבל אם את רוצה את לגמרי יכולה להתחיל מחשמלית.
הייתי ממליצה להתחיל דןוקא על אקוסטית.
המיתרים שלה קשים וחזקים וצריך להתאמץ עליה יותר, מי שיודע על אקוסטית בדרך כלל ידע גם על חשמלית, לעומת קלאסית שהיא רכה ונוחה יותר
המיתרים שלה קשים וחזקים וצריך להתאמץ עליה יותר, מי שיודע על אקוסטית בדרך כלל ידע גם על חשמלית, לעומת קלאסית שהיא רכה ונוחה יותר
התשובה בביו
שואל השאלה:
יא תודהה
יא תודהה
באותו הנושא: