4 תשובות
הוא בזבוז זמן גם מההתחלה הוא לחץ עלייך ולא רצית עדיף להתקדם פשוט
שואל השאלה:
הוא לא היה שיכור שלא ידע מה לעשות
הוא היה שיכור אבל ממש בקטנה כאילו הכי נורמלי שם, יכול להיות שפתאום בגלל זה קיבל אומץ?
הוא לא היה שיכור שלא ידע מה לעשות
הוא היה שיכור אבל ממש בקטנה כאילו הכי נורמלי שם, יכול להיות שפתאום בגלל זה קיבל אומץ?
אנונימית
כנראה סתם רוצה שיעקבו אחריו או שירדפו אחריו והוא גם היה שיכור אז כנראה הוט לא חשב על מה שהוא עשה אל תתייחסי
כי הוא כנראה חשב שאין לו מה לשלוח הודעה עזבי אל תבזבזי עליו את הזמן
באותו הנושא: