3 תשובות
לדעתי לא,זה פשוט ומקסים.
אתם גם במערכת יחסים יחסית חדשה
ככה שלדעתי להתחלה זה מושלם.
שואל השאלה:
יש צורך להוסיף עוד משהו קטן?
הרעיון שלך מעולה.
שווארמה זה תמיד טוב והברכה עם ה18 סיבות מעולה(עשיתי אותו סגנון וזה מקסים)