6 תשובות
זה ממש בסדר, כל אחד בזמן שלו
ממש לא..
דווקא בגיל צעיר זה יותר בזבוז זמן לדעתי
דווקא בגיל צעיר זה יותר בזבוז זמן לדעתי
אנונימית
אפשר להתחיל תואר גם בגיל 80
הכל בסדר
הכל בסדר
לא וואלה אח שלי בן 22 עדיין לא למד לתואר וברוך השם מסתדר בחיים ויש לא אחלה כסף
לא
באותו הנושא: