6 תשובות
לא זאת רק הודעה קולית
שואל השאלה:
^^ חחח אז זהו אני כל הזמן מקליטהה פשוט באלי להסביר משהו ואין לי כוח לכתוב זה יצא ארוך
^^ חחח אז זהו אני כל הזמן מקליטהה פשוט באלי להסביר משהו ואין לי כוח לכתוב זה יצא ארוך
אנונימית
אני פשוט לא בנאדם של הודעות קוליות בכללע
לדעתי כן טיפה אבל תעשי מה שבאלךך
לא
לאלא זה ממש סבבי
אנונימית
באותו הנושא: