12 תשובות
אז כנראה ב9
שואל השאלה:
אוקיי רשום שעת מופע אבל מרגיש לי שעדיין זה פתיחה בתשע
אנונימי
שואל השאלה:
וואי סעמק אני מפחד לא להספיק
אנונימי
אין לך את מי לשאול שם?
מקסימום תגיע תקנה דברין יש שם מה לעשות
או שתשב בטלפון עד שיתחיל
שואל השאלה:
לא אני בפנימייה ומשחררים אותי מאוחר מפה ואגיע רק הביתה בשש ויש לי רכבת לתל אביב בשבע וחצי רק ועד שתארגן וכל זה ואגיע מקווה לטוב בקיצור
אנונימי
תהנה בהצלחה
הופעה של מי?
שואל השאלה:
רשום תשע לא רשום פתיחת דלתות או משהו
אנונימי
בהיכל מנטרה בדרכ זה בזמן אולי איחור של 10 דק
אולי זה פתיחת דלתות ב9 תבדקי שוב תראי מה רשום
שואל השאלה:
תודה

איתי לוי
אנונימי
תהנה