6 תשובות
אז תבקשי מעכשיו לשנה הבאה תילחמי על זה תגידי שאת לא מוכנה להגיע לתיאטרון שזה לא מעניין אותך ואין לך מה לחפש במגמה הזאת
לא, זה יוריד לך את הכמות יחידות שעשית, זה בגרות פחות איכותית
שואל השאלה:
אבל זה כבר כמעט סוף שנה אי אפשר לעבור
פשוט תעברי מגמה למשהו שיותר תאוהבי אני הייתי בקולנוע והתחרפנתי שם אז עברתי למנהל עסקי בלי מגמה אין בגרות
אולי
כי תצטרכי להשלים מלא חומר אם תעברי עכשיו מגמה
זה מאוד תלוי באיזה בית ספר את