8 תשובות
אז הוא פשוט לא שווה אותך וחשוב שתביני את זה באמת שאת מושלמת כמו שאת ושאת יכולה למצוא מישהו שאוהב אותך ככה
זה סתם ילד זה אפילו גבר , יבואו לך עוד הרבה טובים הבן אדם הזה סתם אפס
הוא סתם חרא
אל תתייחסי אליו, את הרבה יותר טובה ממנו ומגיע לך מישהו שיותר טוב ושיתנהג אלייך יפה
תקשיבי!
א. את מבינה שהוא בנאדם דוחה ברגע שהוא ניפרד ממך בגלל קצוץ בשיער ועוד סיפר שאת לסבית, מראה על כך שהוא לא כיבד אותך ולא אהב אותך באמת אלא רק את המראה שלך. כן זה כואב אבל סתכלי על זה שעכשיו ניפטרת ממנו, מבנאדם דוחה.
ב. כדי להכאיב לו תהי אחת השווה כל יום ושיצאו לו העיניים.
זה חוזר למשמעות החיים מבחינתי אצל זכרים ונקבות.
משמעות הזכר היא להימשך ולז*)*ן . מטרת הנקבה.. היא לאהוב יותר את ההמלטה שלה ולגדל אותם. בזמן שהזכר נלחם על טריטוריה, או על כסף, או במקרה של כסף בעיניי זה אמור להשתנות. אני ברוקי ddddd;
שואל השאלה:
אבל הוא כבר התגבר עלי מזמן, הוא יצא עם מישהי אחרת וכבר לא מעיף מבט לכיווני
אנונימי
אני לא חושבת שזה מוטיבציה ואני לא מאוד טובה בעידודים אבל אחותי שימי זין אז הוא אמר כל הזמן אמרו וכל הזמן יאמרו. העיקר שאת אוהבת את זה אני בטוחה שזה מהמם לך וכנראה שהוא חרא בן אדם אם זה מה שהוא עשה הוא ילדותי ופחדן סתם מחפש צומי אני בטוחה שאת מהממת לכי תחיי את החיים שלך ותעזבי את זה חיים רק פעם אחת אין לך הרבה זמן תעשי מה שבאלך לא משנה מה יאמרו
הוא סתם חרא ותחשבי על זה שהם זה נגמר ככה זה בטוח היה נגמר יותר מאוחר ויכול להיות שאפילו בצורה יותר כואבת, מה שצריך לקרות קורה בסוף והכל לטובה גם אם עכשיו זה כואב ואת מרגישה חרא עוד כמה זמן את כבר לא תרגישי ככה ותיהיה שמחה שהוא עף מהחיים שלך הוא לא שווה אותך בכלל ותזכרי שיש קארמה ושהגלגל מסתובב בסוף מניסיון! :)