8 תשובות
כסף
בדיקת ראייה (נראלי,אני עשיתי)
למצוא מורה
וכל השאר המורה אמור להגיד לך
בדיקת ראייה (נראלי,אני עשיתי)
למצוא מורה
וכל השאר המורה אמור להגיד לך
דבר ראשון אתה חייב להירשם באתר ולעשות בדיקת ראיה וצילום לרישיון אחרי זה תחכה עד ל16.5 ואז תחפש מורה בגיל הזה אתה יכול לנהוג כבר וטסט אתה יכול לעשות ב16.9
צריך טופס ירוק.
ולקבוע עם מורה
ולקבוע עם מורה
טופס ירוק
שואל השאלה:
^^
איזה אתר?
^^
איזה אתר?
אנונימי
^^
אני לא סגור על איך שקוראים לו
אבל כשהלכתי לטופס ירוק עם חברים הם הסבירו להם בדיוק איזה אתר זה ומה צריך למלא
אז לדעתי פשוט תלך ויגידו לך שם
אני לא סגור על איך שקוראים לו
אבל כשהלכתי לטופס ירוק עם חברים הם הסבירו להם בדיוק איזה אתר זה ומה צריך למלא
אז לדעתי פשוט תלך ויגידו לך שם
שואל השאלה:
ללכת לאן?
ללכת לאן?
אנונימי
למקום שעושה טופס ירוק
אני עשיתי במרפאת עיניים בפתח תקווה בתחנה המרכזית נראה לי קוראים לה בורכוב או משהו כזה אני לא זוכר
ואם אתה לא רוצה פתח תקווה אז תבדוק בגוגל באיזה מקומות בארץ עושים טופס ירוק
אני עשיתי במרפאת עיניים בפתח תקווה בתחנה המרכזית נראה לי קוראים לה בורכוב או משהו כזה אני לא זוכר
ואם אתה לא רוצה פתח תקווה אז תבדוק בגוגל באיזה מקומות בארץ עושים טופס ירוק
באותו הנושא: