7 תשובות
אל תתייחס הם סתם אנשים מגעילים
אל תקשיב להם הם סתם אוטיסטים
טוב כשאני אישית חושבת על זה התגובה יכולה להיגרם בסיטואציות האלה:
א. אם הם ידעו כבר שאתה אוטיסט ואז הם צוחקים כי זה היה להם ברור.
ב. אם הם לא ידעו שאתה אוטיסט אז הם כנראה חושבים שהתבדחת.
או תכלס ג שהם פשוט רואים את המילה אוטיסט בתור איזו קללה או בדיחה אז הם צוחקים כי החוש הומור שלהם שבור
אנונימית
אתה לא מבין כי אתה אוטיסט
אנונימית
יכול להיות שזה מוזר להם שאתה אומר להם שאתה אוטיסט והתגובה הראשונית שלהם זה צחוק
אבל שתדע שבסוף כולם מיתרגלים ויקבלו אותך כמו שאתה
זה מזה לא מצחיק ואנשים לא מבינים את זה ואני אומרת את זה בתור ילדה עם אח אוטיסט
באמת לא מצחיק סתם מוזרים עזוב החיים שלהם לא משהו והם מוציאים את זה הליך
אנונימית