11 תשובות
אל תגזימי לא נשאר לך כמה ימים
גם לי היה מלא אדומים ודברים כאלה והרופאה אמרה לי שאין לזה חשיבות
הכל טוב חכי לראות מה הרופא אומר ואז תתקדמו
תעדכני
שואל השאלה:
^^^^^^ אבל רשום שם דברים מזעזעים: חיידקים זיהומים דלקות והמחלה הארורה בכל צורותית. אני מפחדת
אנונימית
אם זה היה משהו מסוכן הרופאה הייתה מתקשרת אלייך לבד כנראה שזה לא כזה קריטי
לא צריך להקשיב לכל מה שרשום בגוגל
שואל השאלה:
שלחתי לו מקודם באפליקציה אחרי שראיתי את הכל. זה היה די מאוחר נראה לי הוא לא עובד ומחר זה כבר סופ"ש אז הוא בטח יענה רק בראשון. לא יודעת איך אני אתמודד עם הלחץ הזה עד ראשון
אנונימית
לא לחשוב על זה
אם זה היה משהו דחוף היו מתקשרים אליך מהקופת חולים
שואל השאלה:
^ אני מקווה שזה בסדר. אולי הם לא ראו עדיין
אנונימית
ראו הוא מקבל את זה בדיוק כמוך
שואל השאלה:
אוקיי הוא רשם שהכל תקין. מקווה שהוא באמת הסתכל על זה כי היה הרבה אדומים- כנראה בגלל שהיה לי חיידק השבוע(שכחתי שהיה לי חום גבוה). חוץ מויטמין די שאני צריכה לקחת
אנונימית
אה מזל ניבהלתי
אמרתי לך אם זה היה משהו חמור היו מתקשרחם אלייך ישר