5 תשובות
שואל השאלה:
איך לחפש את החברים האלו?
לאן אני יכול לצאת לבד ושם להכיר אנשים?
כי אני אדם די ביישן באופי שלי
אנונימי
שואל השאלה:
לצאת למסיבןת לבד זה לא מוזר?
וגם איך אמורים להכיר במסיבה אנשים
אנונימי
תכיר דרך העבודה או הלימודים. אחרת זה בעיה להכיר. צריך איזו מסגרת קבועה ומשם זה הכי קל וזורם
אנונימי
כמו שאמרו כאן מעליי, זו תקופה באמת מפחידה לכל מי שעובר אותה.
לאט לאט אתה תלמד את הנישה הנוכחית שלך בעולם, תמצא עבודה שעושה לך טוב, משהו שירים אותך חברתית מצד אחד ומצד שני גם יספק משכורת נחמדה.
לאט לאט ועם הזמן תפתח חוויות חדשות, עולם חדש של האזרחות עומד לפניך ואתה תעבור אותו כמו כולם, אין שום סיבה שלא.. והוא עולם יפה בסך הכל, הוא חופשי לצד המון אחריות עצמית.
שיהיה בהצלחה ❤
תתחיל במקום חדש, דרך חדשה. אולי תעבוד קודם כל בתור התחלה ותחסוך כסף לטיול גדול בחו"ל. אתה יכול לטוס לארה"ב אם מעניין אותך ולעבוד שם במקומות של הסוכנות היהודית ולהכיר אנשים חדשים! או שתעבור לגור בקיבוץ בארץ שזקוק לעובדים מבחוץ, לפעמים יש מקומות בקיבוצים עם עבודה מועדפת, ואז ייתנו לך מגורים ולינה (תלוי בעבודה בקיבוץ ובמרחק של הקיבוץ מהבית שלך) נכון שהתחלה חדשה זה מפחיד אבל ככל שתתאקלם יותר בסביבה קיבוצית (או כל מקום אחר שתבחר) אתה תצליח למצוא את עצמך מבחינה חברתית.