4 תשובות
חיית לפניו את תחיי גם אחריו
כן זה יהיה קשה כן זה יהיה כואב אבל בסוף את תתגברי
69.
לא
אם לאחרונה זה נחשב משהו כמו חמישה חודשים אז כן ופשוט מתגברים עליו עם הזמן ואומרים שיהיה מישהו יותר טוב שיבוא ויאסוף את השברים.
חיים עם זה כל יום