התחברות
הרשמה
נכון בית הספר חייב לדאוג שיהיה לי טוב
27 במרץ 2024, 18:43
כיתה
חינוך
2 תשובות
ברור
א
אשתו של הראל שי
כעיקרון כן אם אתה פונה אליהם עם בעיה מסויימת שקורה
ש
שַׁחַר
באותו הנושא:
כדי שיהיה לי אנורקסיה אני חייבת להיות בתת משקל נכון?
אני חייבת תיק בית ספר שיהיה יפה איפה אפשר לקנות במרכז??(כיתה י)
איך לדאוג שיהיה לי ריח טוב בפה בשביל נשיקה ראשונה ?
איך לא לדאוג מהעתיד ולהאמין שיהיה בסדר?
אם יהיה לכם חבר/ה נכה אתם חושבים שיהיה לכם את הכח והסבלנות לדאוג לו/לה?
אם נגיד ואני חוזרת בשאלה וההורים שלי מעיפים אותי מהבית הרווחה חייבת לדאוג שיהיה לי איפה לגור או שיש מצב שאני אהיה ברחוב?
כשיהיו לי ילדים, איך לדאוג שלא יתעללו בהם בגן?
יש דרך לדאוג לזה שהילדים שיהיו לי בעתיד לא יראו תסדרות חרא שמציפות את הערוצים לילדים?
חייבים לדאוג כמו שדואגים לאמא?
חייבים לדאוג לסבתא?
האם בכל מקום עבודה חייבים לדאוג לי לאוכל ושתייה ברמה המינימלית?