3 תשובות
אני זוכרת שביסודי כשלקחו אותנו להתחסן ילדה אחת ממש נלחצה והתשייבה מתחת לכיסא ובכתה
כשהייתי קטנה פחדתי נורא מחיסון (עדיין אבל פחות) ואז זזתי כשהיא הכניסה את המחט וזה הזריק לי לאיזה כלי דם ונהיה לי כחול :(
**אל תנסו את זה בבית
**אל תנסו את זה בבית
לא יודעת אם מביך אבל מישהי צרחה שם ואז כשהתור שלה הגיע היא בעטה לאחות בבטן והאחות הייתה בהריון בשלב מתקדם מאוד :/
באותו הנושא: