16 תשובות
מה המשמעות באמת?
אנונימית
הם סתם אנרכיסטים על תתייחס
זו לא מילה כזו קשה להבנה, הקונספט הכללי זה לתאר אנשים שפשוט עושים מה בא להם כאילו אין חוקים במדינה ולא מעניין אותם גם להרוס את המדינה על הדרך. אנשים שיוצרים כאוס
שואל השאלה:
^^^אנרכיזם זה ביטוי לביטול מוסד המדינה כלומר שלא יהיה מי ששולט עליך לא ממשלה לא משטרה לא בית משפט
^^^אנרכיזם זה ביטוי לביטול מוסד המדינה כלומר שלא יהיה מי ששולט עליך לא ממשלה לא משטרה לא בית משפט
אנונימי
מישהו שומע את המילה ממישהו חושב שזה מגניב ומעביר הלאה
מעולה זה מה שאמרתי בעקיפין בלי הקטע של הממשלה
אנשים שמתנהלים כאילו אין חוקים, כאילו הם השולטים ואין סדר בסביבתם
הם מבחינתם גם שלא תהיה ממשלה.
אני לא רואה בעיה בשימוש במושג הזה
אנשים שמתנהלים כאילו אין חוקים, כאילו הם השולטים ואין סדר בסביבתם
הם מבחינתם גם שלא תהיה ממשלה.
אני לא רואה בעיה בשימוש במושג הזה
^^^
וזה בדיוק מה שהם עושים.
וזה בדיוק מה שהם עושים.
אנונימי
שואל השאלה:
^^קראו להם ככה רק כי הם הפגינו שזה זכות בסיסית
^^קראו להם ככה רק כי הם הפגינו שזה זכות בסיסית
אנונימי
^^
קראו להם ככה הם עושים פרועות, לא הפגנה.
קראו להם ככה הם עושים פרועות, לא הפגנה.
אנונימי
אין בעיה בלהפגין יש בעיה בדרך ההפגנה. יש גבול גם לחופש הביטוי במדינה דמוקרטית.
לא כל הפגנה צריכה להפוך לבלאגן, ליצור יותר בעיות ממה שההפגנה הייתה אמורה לפתור, ובכללי גם צריך לדעת מתי להפגין. בנתיים שלושת רבע מההפגנות בישראל מבוצעות באופן שאפשר להגדיר אנרכיסטי, במדינות אחרות כבר מזמן היו בולמים ואפילו עוצרים/מכים את המפגינים.
לא כל הפגנה צריכה להפוך לבלאגן, ליצור יותר בעיות ממה שההפגנה הייתה אמורה לפתור, ובכללי גם צריך לדעת מתי להפגין. בנתיים שלושת רבע מההפגנות בישראל מבוצעות באופן שאפשר להגדיר אנרכיסטי, במדינות אחרות כבר מזמן היו בולמים ואפילו עוצרים/מכים את המפגינים.
שואל השאלה:
^^^ובהפגנות של האתיופים לא היו פרועים? גם להם אתם תקראו אנרכיסטים?
^^^ובהפגנות של האתיופים לא היו פרועים? גם להם אתם תקראו אנרכיסטים?
אנונימי
יש הבדלה בין הפגנה חוקית, לבין מחאה אלימה שרומסת זכיות אדם:
חופש התנועה :
1) חסימת כבישים פוגעת בחופש התנועה של כל אזרחי ישראל.
2) חסמתם מח"כ להגיע לכנסת בשביל להצביע.
חופש הביטוי:
1) פרופ' איים על סטודנטים שיבטל להם את המלגה, אם ימשיכו להפגין בעד הרפורמה (הוא יתנצל אבל הנזק כבר נעשה).
2) ארגון "פורום קהלת" החליטה להשתמש בזכות חופש הביטוי, כדי להביע תמיכתה ברפורמה.
ארגון "אחים לנשק" התנגדו בתוקף לחופש הביטוי של פורום קהלת, וחסמו בגדרות תיל את משרדיהם.
וכך איימו אליהם שזה מה שקורה שלמי שתומכים ברפורמה, כמובן שתוך כדאי הם פגעו בחופש התנועה של עובדי "פורום קהלת".
קניין פרטי - יום אחד למתנגדי הרפורמה חוסמי הכבישים, שכחו להביא עצים למדורה, בשביל לפגוע בחופש התנועה של אזרחי ישראל.
אז הם בזזו גדר עץ של אחד הבתים ששם, ושראו שאף אחד לא בא למחות בידם, הם גילו שהבית ריק.
מיד הם פרצו לדירה, ושרפו את כל הרכוש והזיכרונות שלו, האדם אשר חיי שם נפטר לפני כמה חודשים.
ולמשפחה אין מה לעשות.
הזכות לכבוד -
1) פעם אחת אזרח רצה להגיע לביתו, בדרך מתנגדי הרפורמה כרגלם פגעו בחופש התנועה שלו. האיש רצה שיתנו לו את חופש התנועה, אבל ברגע שיצא מרכבו קרעו את חולצתו וביזו אותו בפומבי לעיני המצלמות, האיש ברח בבושה אחרי האירוע.
ב) יום אחד אשת ראש הממשלה, הלכה להסתפר במספרה. האנרכיסטיים הגיעו והתחילו להתפרע מסביב למספרה, ושברו כל מיני דברים. אחד מובילי המחאות הגיב לאירוע, שזה אשמתה שהיא יצאה מהבית ביום הקשקוש בלי ליווי בעלה. (הזכות לשוויון - אסור לאישה לצאת מהבית בלי בעלה).
כמובן שיש מקרים רבים נוספים, לפני שאתם באים להטיף זכיות אדם על אחרים, קודם תשמורו בעצמכם על זכיות אדם.
חופש התנועה :
1) חסימת כבישים פוגעת בחופש התנועה של כל אזרחי ישראל.
2) חסמתם מח"כ להגיע לכנסת בשביל להצביע.
חופש הביטוי:
1) פרופ' איים על סטודנטים שיבטל להם את המלגה, אם ימשיכו להפגין בעד הרפורמה (הוא יתנצל אבל הנזק כבר נעשה).
2) ארגון "פורום קהלת" החליטה להשתמש בזכות חופש הביטוי, כדי להביע תמיכתה ברפורמה.
ארגון "אחים לנשק" התנגדו בתוקף לחופש הביטוי של פורום קהלת, וחסמו בגדרות תיל את משרדיהם.
וכך איימו אליהם שזה מה שקורה שלמי שתומכים ברפורמה, כמובן שתוך כדאי הם פגעו בחופש התנועה של עובדי "פורום קהלת".
קניין פרטי - יום אחד למתנגדי הרפורמה חוסמי הכבישים, שכחו להביא עצים למדורה, בשביל לפגוע בחופש התנועה של אזרחי ישראל.
אז הם בזזו גדר עץ של אחד הבתים ששם, ושראו שאף אחד לא בא למחות בידם, הם גילו שהבית ריק.
מיד הם פרצו לדירה, ושרפו את כל הרכוש והזיכרונות שלו, האדם אשר חיי שם נפטר לפני כמה חודשים.
ולמשפחה אין מה לעשות.
הזכות לכבוד -
1) פעם אחת אזרח רצה להגיע לביתו, בדרך מתנגדי הרפורמה כרגלם פגעו בחופש התנועה שלו. האיש רצה שיתנו לו את חופש התנועה, אבל ברגע שיצא מרכבו קרעו את חולצתו וביזו אותו בפומבי לעיני המצלמות, האיש ברח בבושה אחרי האירוע.
ב) יום אחד אשת ראש הממשלה, הלכה להסתפר במספרה. האנרכיסטיים הגיעו והתחילו להתפרע מסביב למספרה, ושברו כל מיני דברים. אחד מובילי המחאות הגיב לאירוע, שזה אשמתה שהיא יצאה מהבית ביום הקשקוש בלי ליווי בעלה. (הזכות לשוויון - אסור לאישה לצאת מהבית בלי בעלה).
כמובן שיש מקרים רבים נוספים, לפני שאתם באים להטיף זכיות אדם על אחרים, קודם תשמורו בעצמכם על זכיות אדם.
אנונימי
מה קשור אתיופים עכשיו מי דיבר עליהם? בכוח מכניס לפה קהילה מועטת? לי אין מספיק ידע על ההפגנות שהיו לאתיופים אבל אם הם כללו את אותה ההתנהלות של ההפגנות שאתה מדבר עליהן אז כן, גם להם אפשר לקרוא אנרכיסטים
שואל השאלה:
מה קשור להכניס קהילה מועטת? פשוט שאם לקבוצה אחת תקראו אנרכיסטים ולקבוצה שנייה שעושה אותו דבר לא זה צביעות. שמח לגלות שזה לא ככה
מה קשור להכניס קהילה מועטת? פשוט שאם לקבוצה אחת תקראו אנרכיסטים ולקבוצה שנייה שעושה אותו דבר לא זה צביעות. שמח לגלות שזה לא ככה
אנונימי
אנרכיזם זו שיטה פילוסופית, כמו המון מושגים פילוסופים, גם בו משתמשים לצרכים פוליטיים, לא מפתיע.
אנונימי
אנשים לא טורחים לבדוק מה מילים אומרות. זה לא מעניין אותם מספיק.
המילה הזאת מזמן איבדה את המשמעות האמיתית שלה
אם אנשים היו יודעים מה הכוונה האמיתית באנרכיזם ולא השטויות שמכניסים להם לראש הם ככל הנראה לא היו קוראים ככה לכל אחד שמפגין.
המילה הזאת מזמן איבדה את המשמעות האמיתית שלה
אם אנשים היו יודעים מה הכוונה האמיתית באנרכיזם ולא השטויות שמכניסים להם לראש הם ככל הנראה לא היו קוראים ככה לכל אחד שמפגין.
אנונימית
באותו הנושא: