9 תשובות
עזבי
לדעתי עדיף ללכת לישון או משהו
לדעתי עדיף ללכת לישון או משהו
רעבה=כן.
ברור! אם הגוף שלך מרגיש שהוא צריך אוכל אל תמנעי את זה ממנו תאכלי תתפנקי
תעלי לישון תאכלי מחר
שואל השאלה:
בעיקרון חשבתי על לוותר על זה אבל גם מחר יש לי בית ספר ואני לא אוכלת ארוחות בוקר אז אני לא רוצה להיות רעבה כל היום
בעיקרון חשבתי על לוותר על זה אבל גם מחר יש לי בית ספר ואני לא אוכלת ארוחות בוקר אז אני לא רוצה להיות רעבה כל היום
אנונימית
תאכליי תתפנקי
אם את רעבה הגוף צריך את האוכל הזה תאכלי
שואל השאלה:
תודה אולי אני אוכל משהו קטן
תודה אולי אני אוכל משהו קטן
אנונימית
תאכלי, משהו קטן כי עדיף לא לאכול על בטן מפוצצת
באותו הנושא: