9 תשובות
עזבי
לדעתי עדיף ללכת לישון או משהו
רעבה=כן.
ברור! אם הגוף שלך מרגיש שהוא צריך אוכל אל תמנעי את זה ממנו תאכלי תתפנקי
תעלי לישון תאכלי מחר
שואל השאלה:
בעיקרון חשבתי על לוותר על זה אבל גם מחר יש לי בית ספר ואני לא אוכלת ארוחות בוקר אז אני לא רוצה להיות רעבה כל היום
אנונימית
אם את רעבה הגוף צריך את האוכל הזה תאכלי
שואל השאלה:
תודה אולי אני אוכל משהו קטן
אנונימית
תאכלי, משהו קטן כי עדיף לא לאכול על בטן מפוצצת