7 תשובות
אחותי ובעיקר עדשים וטופו
אני אבל אני לא אוכלת כלום
יש לי תפריט כללי מזעזע ואני חיה בעיקר משטויות, שוקולדים ונשנושים קלים במהלך היום

מצב מזעזע אבל פשוט כואב לי ומגעיל אותי לפגוע ולשלוט בחיות
תפוח וביצה
דגים
טונה
טופו
עדשים שחורות
קינואה
קוטג
גבינה
יוגורט חטיף ומשקה חלבון יש גם טבעוניים
ביצים מדי פעם
דגים וטונה זה לא צמחוני...
יש מושג בשם אנשים פסקטריאנים שכן אוכלים דגים אבל לא אוכלים בשר
אבל בד"כ צמחוניים לא אוכלים שום דבר שהוא חי (בשר/עוף/דגים/מאכלי ים)
אה אני פשוט לא אוכלת בשר אז כתבתי
שואל השאלה:
אני התחלתי לאכול טופו, וגרנולה שיש בפנים שיבולת שועל, צימוקים, אגוזים, גרעיני דלעת, אני אוכלת כל יום חבילת קוטג, ירקות, אבוקדו, מעדני חלבון, משקאות חלבון של go , טחינה
אני לא אוכלת בשר דגים וביצים.. איך אני אוכלת אבל? פעם הייתי אוכלת רק שטויות ודברים שאין בהם ויטמינים או ברזל, כמובן שאני גם אוכלת פחמימות כמו אורז ותפוחי אדמה.. כתבתי פה את המאכלים הבריאים שהתחלתי לאכול באופן קבוע
מה אפשר להוסיף? מאכלים שיש בהם ברזל
אנונימית