התחברות
הרשמה
היה לי היום טסט והטסטר הוציא יד מהחלון והפריע לי לראות את המראה הימנית לאורך כל הטסט המשך
אז נצמדתי קצת מתישהו לשמאל בגלל זה והוא נגע לי בהגה. זה חוקי שהוא יוציא יד מהחלון במהלך הטסט ומסתיר? להגיש וערעור? יש עוד משהו לעשות?
9 באפריל 2024, 12:04
טסט
רשיון נהיגה
חוקי התנועה
משרד הרישוי
תשובה אחת
כן תוציאי ערעור ופעם הבאה שזה קורה אם יקרה תגידי לו שיכניס את היד הכאלב הזה
ק
קיפוד הים הכחול
באותו הנושא:
אם אני נוסעת ברכב אני יכולה להוציא את הכפות רגליים שלי מהחלון?
בא לי להפסיק לחשוב ליום אחד, פשוט לזרוק הכל מהחלון המחשבות כבדות, איך מפסיקים לחשוב?
היום בבוקר היה לי טסט שני ונכשלתי וכולי עצבים על הטסטר
יש לי זבוב ענק בחדר מישהו יכול לעזור לי ולהגיד לי איך להוציא אותו מהחלון
אם אין לי רשתות חברתיות אז אני יכולה לשכוח מהחלום להוציא לאור סיפורים נכון?
היה לי טסט היום בבוקר והטסטר נגע לי ביד פעמיים
היה לי היום טסט והטסטר העיר לי פעמיים,לדעתכם עברתי?
אני שמנה חזרתי אחרי אימון וערבי אחד הוציא חטיף מהחלון שלו החזיק אותו ביד...
היום גם משתמשים בשוחד לטסטרים כדי שיעבירו?
עשיתי היום טסט ונהגתי מושלם אבל בפנייה אחת שחכתי לאוטת הטסטר יכשיל אותי על זה?
יש דבורה שבאה קבוע לחדר שלי, זו אותה אחת.. היא נכנסת מהחלון, עפה קצת בחדר ואז יוצאת מהחלון, וזה כל יום ככה