3 תשובות
מה הכוונה משרתים בבית החייל? גרים שם?
גרתי שם כמה שנים, זה כמו פנימיה בגדול.
חובה להביא מנעול כדי שתוכלי לנעול את הארון - מניסיון כואב.
מומלץ מאוד להביא מצעים משלך כולל כרית נקיה, למרות שיש להם שם למקרה הצורך.
גם מגבות צריך להביא.
ובגדים - תחתונים, חזיות, גרביים, גופיות, פיז'מה, כפכפים, סווטשירט, וגם קצת בגדים אזרחיים
גרתי שם כמה שנים, זה כמו פנימיה בגדול.
חובה להביא מנעול כדי שתוכלי לנעול את הארון - מניסיון כואב.
מומלץ מאוד להביא מצעים משלך כולל כרית נקיה, למרות שיש להם שם למקרה הצורך.
גם מגבות צריך להביא.
ובגדים - תחתונים, חזיות, גרביים, גופיות, פיז'מה, כפכפים, סווטשירט, וגם קצת בגדים אזרחיים
שואל השאלה:
אם אפשר לשאול באיזה בית החייל היית
אם אפשר לשאול באיזה בית החייל היית
אנונימית
ברמת גן ברחוב הראה
באותו הנושא: