4 תשובות
היי
אני לא במגמדא, אבל כמה חברים שלי כן
השיעורים מתקיימים בתחנה ברוממה, ובסוף הקורס ט' ישלחו לכם קישור על מה זה
במהלך החופש הגדול ישלחו הודעות על ימי בחינה מרוכזים של מבחן עיוני וכמעט בטוחה שגם ראיון
בסוף המגמה יוצאים חובשים בכירים
חברים שלי ששם ממש ממש אוהבים
ברוממה (המג), עדיין לא נפתחה הרשמה אבל יוצאים חובשים בכירים וזה נחשב בתעודת בגרות כ5 יחל ביולוגיה (אז אין טעם לעשות מהבית ספר ביולוגיה תבחר.י משהו אחר) זה אח"צ ככה שמתאים לכולם (ספציפית השנה שמעתי שדפקו אותם על יום שישי אבל זה כנראה לא יהיה ככה שנה הבאה) זה מטורף וכיף ברמותת (כמו קורס 60 ביותר זמן ויותר מעניין) תהיה בקשר עם המדריכים שלך בקורס 60
^כןכן השנה זה בשישי בבוקר
מסכנים תמיד אני רואה את כל אלה משישי ערב מגיעים באיזה שמונה ונשארים עד המשמרת שלהם חחחיח
אני בקורס 60 בימי שישי אז יצא לי לראות אותם חחח