4 תשובות
שואל השאלה:
חשוב לציין דיברנו בשיחה (באינסטגרם)
אנונימית
תשאלי אותו את זה, אבל הכי בעדינות.
תוסיפי שאם הוא לא רוצה או שזה מפחיד אותו, את לגמרי מבינה ושזה בסדר.
שואל השאלה:
אני לא יודעת אני ממש מתביישת לשאול
אנונימית
זה טבעי.
באמת שתהיי הכי עדינה וכנה שאפשר, ואפילו תגידי לו שאת מתביישת לשאול.