7 תשובות
טוב
את באמת הופכת להיות הבן אדם הרעיל, אני אומר תדברי עם בל הזוג שלך על זה ותתני לו יותר חופש
קחי נשימה דבר ראשון
תדברי איתו פשוט
שואל השאלה:
אמרתי לו היום והסברתי לו שזה מתוך פחד וחוסר ביטחון שהיה לי בעבר ושאין לי בעיה שידבר עם מי שבא לו פשוט שיבהיר שיש לו חברה והוא אומר לי שהכל בסדר ושזה לא רעיל וכל זה אסל עדיין לא בא לי להיןת כזן
אנונימית
אז תגידי לו שאם את תהיי בטעות "רעילה" איתו אז שידע שזה מתוך לחץ ופחד
תשתדלי לשלוט בעצמך, אפשר להבין מאיפה ההתנהגות שלך נובעת אחרי שנבגדת וצולקת מהמערכת יחסים הקודמת שלך. נדמה שפתחת חוסר אמון בפרטנר החדש בגלל הנסיבות שנקלעת אליהן בעבר ואת מתגוננת מהפוטנציאל להיפגע שוב. את חייבת להיפטר מהגישה הזאת, לא לשקף את החוויות עבר של אנשים אחרים עליו אלא להתייחס אליו לאדם אינדיבידואלי שאת אוהבת שאפשר לסמוך עליו
שואל השאלה:
רשמתי לו ככה זה בסדר?

שוב אני ממש מצטערת על הקטע שהתעצבנתי פשוט שתבין לא בא לי שתרגיש לכוד יפה שלי אני רוצה לתת לך גם חופש ולא להעיק עליך יותר מידי אז אם בא לך לדבר לא יודעת עם מי כןל עוד אתה עומד על שלך ולא תיפול למישהי אחרת ותואהב רק אותי אז הכל בסדר ואני אומרת לך את זה ומדברת איתך על זה כי אני ככ אוהבת אותך אז אני רק רוצה שתדע שאם בטעות אני אצא רעילה איתך תדע שזה מתוך לחץ ופחד
אנונימית
כן!
זה מעולה!
כל הכבוד לך!!