7 תשובות
כאב חזק שאת לא יודעת איך להתמודד איתו
רוצה לפרוק? אני פה
ועצוב לקרוא את מה שכתבת
חסימה רגשית
קרה לי גם... נוראי.
הלו גברת
למה את לא יכולה לבכות ? את יכולה בהחלט
אני גם ככה
מבינה
אנונימית
מי שגרם לך להרגיש ככה שיעוף קיבינימאט!
את שווה יותר מזה❤ אני גם במצב שלך את לא לבד כמו שאת רואה
אנונימית