9 תשובות
קחי מולטיויטמין
לפעמים אנחנו בתקופות פחות טובות וזה גורם לנו להרגיש נוראי מבפנים אני כרגע בתקופה פחות טובה שלי ואני מרגישה מאוד לבד ועצובה וזה מרגיש לי ריק אני מציעה לך אולי לדבר עם מישהו שאת אוהבת כמו אמא שלך ולא לוותר תצאי להליכה בחוץ באוויר ותפנימי זאת תקופה והיא תעבור❤
תמיד תעסיקי את עצמך הלבד גורם לנו להרגיש ריקנות כזו
זה נשמע כמו תחושת עצב או חרדה. נסי להתמקד בפעילויות שאת אוהבת ושמחה לעשות ותנסי לשתף פעולה עם חברים או משפחה. אם התחושה נמשכת, נסי לדבר עם מומחה או עם מישהו שאת מרגישה מרגישה נוח להתקשר אליו.
תנסי אולי לעשות דברים שימלאו את הריקנות הזאת. לנסות דברים חדשים, לפתח תחביבים, להיפגש עם חברים, לדבר עם המשפחה ועם החברים, לנסות להבין אולי מה חסר לך, למצוא אולי מטרה כלשהי כל פעם ולמלא אותה.. לעשות דברים שיגרמו לך להרגיש שמחה ולא להתמקד בריקנות כל כך או ברגשות השליליים.
תעשני ירוק ההרגשה תיעלם
שואל השאלה:
תודה על כל התגובות המהממותת!
אין ספק שזאת תקופה והיא תעבור
כולכם מהממים ותזכרו את זה גם❤
שיהיה לכם שבוע קסום
אנונימית
שבוע קסום❤
יקרה,
שומעת שאת נמצאת בתקופה של אנרגיות מרוקנות. אולי מצב הרוח מדוכדך ואת חווה ירידה משמעותית בעניין ובהנאה בדברים שעניינו אותך עד כה. אולי אפילו פעולות שגרתיות הופכות למעמסה.. יתכן שעולות לך שאלות של מהות, של מטרה, של כיוון ויעד בחיים.. הכל נעשה כבד ומעיק כשאין לו משמעות.. זה מין חלל פנימי שרוצה להתמלא אבל לא יודע במה... שומעת בקולך שאיפה למשהו טוב, חדש ומרענן שיפציע בחייך וימלא אותם באור..

יקרה, נראה שלא קל להישאר עם התחושות האלה לבד. ייתכן שיש מישהו שיוכל להיות שם למענך לאוזן קשבת, שניתן יהיה לשתף בתחושות שאת חווה..

אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי, בו תוכלי, אם תרצי בכך, לשתף את אחד ממתנדבנו שיקשיב למה שתבחרי להביא וינסה להיות שם בשבילך.

שלך,
מתנדבת סה"ר.