6 תשובות
מנתקיפ איתה קשר
^^^למה את עצבנית?
^^^למה את עצבנית?
מה הכוונה מביכה?
בטח ממש כיף איתך ברגיל
לא מכבד שלך
תביאי לה תות
ברו מי תרצה להיות חברה שלך בכלל
באותו הנושא: