11 תשובות
ממש יפה ומתאימה גם בעיניי ליום הולדת .
אני פחות אוהבת סגנון כזה
אבל אם זה הסגנון שלך ואהבת אז כן היא מתאימה ליום הולדת
מזל טוב:)
מהממת ומתאימה היא קלילה ובול ליומולדת אביבית קייצית כזאת
חמודה
ללכת לטייל עם המשפחה אולי
שואל השאלה:
היא מתאימה לילדה בתמונה?
אנונימית
כן
והילדה יפה ברמות
חמודה ממש אני לא מתה על הגיזרה של הגופיה למעלה כזה אוליום הולדת אפשר אם את שמה אקססוריז ותכשטים
שואל השאלה:
^^ תודה ❤
אנונימית
הייתי הולכת איתה לקפה או מסעדה