6 תשובות
אם המדינה לא היתה שולחת חיילים כל הזמן ומקריבה אותם לא היה עצוב כל כך
אנונימי
שואל השאלה:
נכון שאני יכולה לבחור מה לתת, אבל אחרי זה אני מרגישה כמו הבן אדם הכי רע במדינה, כאילו שאני לא יודעת איזה מרשעת
נכון שאני יכולה לבחור מה לתת, אבל אחרי זה אני מרגישה כמו הבן אדם הכי רע במדינה, כאילו שאני לא יודעת איזה מרשעת
אנונימית
אם המדינה לא היתה שולחת חיילים למות זה היה אחרת
אנונימי
כל אחד ואיך שהוא מתמודד עם זה.. המצב באמת לא פשוט וכל אחד מקבל אתזה אחרת
הליק שלך אינו משפיע דבר את יכולה חופשי לתת או לא לתת
זה תגובה של הגוף
זה פשוט הדחקה וזה קורה להרבה אנשים
זה פשוט הדחקה וזה קורה להרבה אנשים
באותו הנושא: