14 תשובות
כפויה טובה... לשנוא הורים?
שואל השאלה:
לא שונאת ואללה לא שונאת הם מביאים לי כל מה שיש לי אבל החיים שלי בבית איך שהם מתנהגים ואז אני מתנהגת אליהם חרא ומגיע להם יותר טוב...
לא שונאת ואללה לא שונאת הם מביאים לי כל מה שיש לי אבל החיים שלי בבית איך שהם מתנהגים ואז אני מתנהגת אליהם חרא ומגיע להם יותר טוב...
אנונימית
^שמי טוב^
את יודעת בכלל מה היא עוברת שאת מעיזה לשפוט?
את יודעת בכלל מה היא עוברת שאת מעיזה לשפוט?
אנונימי
אה רגע מה אז למה את שונאת אותם
חלאס לדבר אלי כבת!!
מה אתם עיוורים?
מה אתם עיוורים?
ויקרה מה שיקרה אין לה זכות לשנוא הורים.
שואל השאלה:
זה סיפור ארוך^^ אני לא רוצה להיכנס לזה עכשיו אני יודעת שמגיע להם יותר טוב אבל אני מתנהגת איך שאני מתנהגת כי ככה לימדו אוצי ואני לא יודעת להסביר את זה ואני לא יכולה לספר את זה לאנשים כי הם יגיבו כמו ש שמי טוב הגיב
ואני לא באמת שונאת אותם אני רק רוצה להרגיש את הגעגוע אליהם כי אמ... לא טוב חי בבית
זה סיפור ארוך^^ אני לא רוצה להיכנס לזה עכשיו אני יודעת שמגיע להם יותר טוב אבל אני מתנהגת איך שאני מתנהגת כי ככה לימדו אוצי ואני לא יודעת להסביר את זה ואני לא יכולה לספר את זה לאנשים כי הם יגיבו כמו ש שמי טוב הגיב
ואני לא באמת שונאת אותם אני רק רוצה להרגיש את הגעגוע אליהם כי אמ... לא טוב חי בבית
אנונימית
שמי טוב^
שמע קודם כל אם נגיד ההורים שלה מתנהגים אליה חרא ומזלזלים בה (לא אומר שזה קורה זה רק דוגמה) אז וואלה כן יש לה זכות לשנוא אותם
שמע קודם כל אם נגיד ההורים שלה מתנהגים אליה חרא ומזלזלים בה (לא אומר שזה קורה זה רק דוגמה) אז וואלה כן יש לה זכות לשנוא אותם
זכות לכעוס...
אני לא מאמין בלשנוא הורים עצם העובדה שהביאו אותה לעולם.
שאר הדברים זה בינה לבין ההורים שלה אי אפשר לבוא ולצעוק את זה כאילו זה לגטימי
אני לא מאמין בלשנוא הורים עצם העובדה שהביאו אותה לעולם.
שאר הדברים זה בינה לבין ההורים שלה אי אפשר לבוא ולצעוק את זה כאילו זה לגטימי
אם הורה מביא ילד לעולם והוא מתנהג לילד שלו כמו לחרא ומזלזל בו ולא אכפת לו ממנו אז כן לילד יש זכות לשנוא אותו (ושוב זה רק דוגמה)
שואל השאלה:
תקשיב... שמי טוב אתה לא מאמין אבל אתה לא יודע חוץ מזה חא ביקשתי להיוולד והם לא הורים טובים ואני לא בת טובה וכנראה שאתה לא מבין אז אתה לא יכולה לשפוט
תקשיב... שמי טוב אתה לא מאמין אבל אתה לא יודע חוץ מזה חא ביקשתי להיוולד והם לא הורים טובים ואני לא בת טובה וכנראה שאתה לא מבין אז אתה לא יכולה לשפוט
אנונימית
תתפלא אבל אני אישית מכיר מישהי שעוברת עם אמא שלה גיהנום ואמא שלה שונאת אותה
אנונימית יקרה,
אני מבינה את מצוקתך, ואני חושבת שזה ממש טוב שאת פוגשת את הפסיכולוגית היום.
תנסי כמובן לשתף אותה במה שמציק לך, אבל אני חושבת שבאופן כללי לכולנו יש עליות וירידות, גם במצב הרוח וגם במצב הנפשי והבריאותי.
היום גם הוא יום קשה באופן כללי.
אם לא תספיקי לחלוק הכל עם הפסיכולוגית, תמיד אפשר גם לפנות לעמותות הסיוע, אפילו באופן אנונימי:
לער"ן באתר https://www.eran.org.il/online-emotional-help/ , בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בהפעלת צ'אט בכתובת https://sahar.org.il/help/#
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]
חיבוק גדול,
אני מבינה את מצוקתך, ואני חושבת שזה ממש טוב שאת פוגשת את הפסיכולוגית היום.
תנסי כמובן לשתף אותה במה שמציק לך, אבל אני חושבת שבאופן כללי לכולנו יש עליות וירידות, גם במצב הרוח וגם במצב הנפשי והבריאותי.
היום גם הוא יום קשה באופן כללי.
אם לא תספיקי לחלוק הכל עם הפסיכולוגית, תמיד אפשר גם לפנות לעמותות הסיוע, אפילו באופן אנונימי:
לער"ן באתר https://www.eran.org.il/online-emotional-help/ , בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בהפעלת צ'אט בכתובת https://sahar.org.il/help/#
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]
חיבוק גדול,
אי אפשר לגבש עצה כלשהי אם לא סיפרת מה ההורים עושים לך. אם מדובר בהתעללות חמורה אז כל זה לא יהיה רלוונטי, אבל צריך לקחת בחשבון שהורים יכולים לפגוע גם מתוך כוונה טובה מכיוון שלא כולם יודעים איך נכון לחנך, וגם הורים כמו הילדים לפעמים לא לומדים להתאפק כשצריך ולא להגיד הכל, אז יכול להיות שנפגעת, ועדיין זה לא סותר את זה שאוהבים אותך ולפחות מנסים לדאוג לך. נכון שההורים מבוגרים ממך משמעותית אבל גם הם בנויים מאותן הרגשות והחומרים, ובכך רציתי לומר שאם תתרמי את חלקך לאווירה יותר חיובית בבית זה אמור להשפיע גם על אופן התגובה שלהם, כמובן שאם תגידי להם כל היום שאת שונאת אותם זה לא יוביל ליחס טוב מצידם למרות שהם לא אמורים לקחת את זה ברצינות. ייתכן שגם המצב המנטלי שלהם לא משהו, והכי טוב שתתמכו אחד בשני כמשפחה במקום לשנוא.
באותו הנושא: