8 תשובות
אולי זה עד כמה הוא מדקדק
שיקול לחלוטין של הטסטר, בעיקרון מכשילים על זה (אבל בתחילת הטסט אז הטסטר יכול להיות יותר סלחן אם שאר הטסט היה מעולה)
כן
שואל השאלה:
למה כן
אנונימית
כי זה אומר שסיכנת את הנהיגה, שזה רוב הפעמים נכשל. אם הטסטר ממש אבל ממש נחמד הוא יחליק את זה, אבל אל תפתחי ציפיות. מצטער
זאת אפשרות, אבל יש טסטרים שיחליקו את זה במידה ושאר הטסט הלך טוב.
באותו הנושא: