5 תשובות
אז תאהבי אותם
איזה קטע גם אני
תזכרי כשבן אדם מתאבד הוא לא מסיר מעצמו את הכאב , הוא פשוט מעביר אותו למישהו אחר (ההורים שלך ,חברים וכו,).. אוהבים אותך תישארי בעולם הזה
שואל השאלה:
די מה זה אז תאהבי אותם זה ממש לא עוזר
די מה זה אז תאהבי אותם זה ממש לא עוזר
אנונימית
הי אנונימית,
צר לי שאת נמצאת במצב כזה. לצערי זה קורה לעיתים בשלבי ההתבגרות שההורים ממש לא מבינים אותנו. לפעמים זה גם יכול להביא לתחושה ששונאים את ההורים.
יש מישהו שאת יכולה לדבר איתו על מה שקורה לך בבית? אולי סבתא? אם את במסגרת של לימודים, אפשר להתייעץ עם היועצת של בית הספר או המחנכת. יש מבוגר אחר שאת יכולה לשוחח איתו?
חשוב לזכור שברוב המקרים ההורים מאוד אוהבים את הילדים, הכוונות שלהם טובות והם רוצים שיהיה טוב לילדים שלהם. התחושות הקשות נגרמות בגלל חוסר הבנה שמובילה לדינמיקה לא טובה בבית. אפשר לדבר עליהם ולפעמים צריך עזרה של מישהו שיעזור וילמד איך להתנהג. יש הורים שבעקבות שיחות כאלו הולכים בעצמם למקומות שנותנים הדרכת הורים. תנסי למצוא סבלנות בתוכך ולשוחח עם ההורים על מה שעובר עליכם.
אם אתה צריך לדבר עם מישהו אפשר גם לפנות באופן אנונימי:
- לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בהפעלת צ'אט בכתובת https://sahar.org.il/help/#
- לער"ן באתר https://www.eran.org.il/online-emotional-help/ , בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
- לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]
צר לי שאת נמצאת במצב כזה. לצערי זה קורה לעיתים בשלבי ההתבגרות שההורים ממש לא מבינים אותנו. לפעמים זה גם יכול להביא לתחושה ששונאים את ההורים.
יש מישהו שאת יכולה לדבר איתו על מה שקורה לך בבית? אולי סבתא? אם את במסגרת של לימודים, אפשר להתייעץ עם היועצת של בית הספר או המחנכת. יש מבוגר אחר שאת יכולה לשוחח איתו?
חשוב לזכור שברוב המקרים ההורים מאוד אוהבים את הילדים, הכוונות שלהם טובות והם רוצים שיהיה טוב לילדים שלהם. התחושות הקשות נגרמות בגלל חוסר הבנה שמובילה לדינמיקה לא טובה בבית. אפשר לדבר עליהם ולפעמים צריך עזרה של מישהו שיעזור וילמד איך להתנהג. יש הורים שבעקבות שיחות כאלו הולכים בעצמם למקומות שנותנים הדרכת הורים. תנסי למצוא סבלנות בתוכך ולשוחח עם ההורים על מה שעובר עליכם.
אם אתה צריך לדבר עם מישהו אפשר גם לפנות באופן אנונימי:
- לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בהפעלת צ'אט בכתובת https://sahar.org.il/help/#
- לער"ן באתר https://www.eran.org.il/online-emotional-help/ , בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
- לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]
באותו הנושא: