4 תשובות
שואל השאלה:
כן אני יודעת אני עכשיו אעשה פילאטיס
כן אני יודעת אני עכשיו אעשה פילאטיס
כן אבל זה גם אומר שלא עשית מתיחות
לא בהכרח מתיחות קשורים אלא זה אומר שהפעלת על הגוף עומס שלא היה רגיל אליו
אם כואב לך בשריר שהתאמנת אז כן הגיוני
באותו הנושא: