5 תשובות
תאכלי ותהני, זה לא
לא, אבל כמובן שלא כדאי להגזים
לא, אין לך מה לדאוג.
לא, כל עוד שומרים על זה במידה נכונה.
אם תאכלי כוס בייגלה את לא תשמיני (;
אבל בכללי לא רק אם זה בכמויות.
אבל בכללי לא רק אם זה בכמויות.
באותו הנושא: