9 תשובות
שואל השאלה:
כל אחד אומר משהו אחרר
אנונימית
את תצטרכי להשלים
"לצערי, בלי להשלים בגרות במתמטיקה (לפחות 3 יחידות בציון עובר), אין אפשרות להיות זכאי לתעודת בגרות.
את לא חייבת להירשם לשום מוסד לימודים כדי לגשת לבחינה - ניתן להירשם באופן עצמאי מול משרד החינוך.
אני לא יודעת מה תדרשי להשלים היות ורוב התחומים שציינת לא קיימים היום אך כיום בגרות מלאה בסיסית מורכבת מהיחידות הבאות:
הבעה עברית ברמת 2 יחידות, תנ"ך ברמת 2 יחידות, ספרות, היסטוריה ואזרחות ברמת 2 יחידות, אנגלית ברמת 3 יחידות לפחות, מתמטיקה באמת 3 יחידות לפחות.
ממליצה לך לפנות למשרד החינוך כדי לברר מהן האפשרויות שלך - יכול להיות שתוכלי לבצע מכינת 30+ כך שלא תצטרכי להשלים כלל תעודת בגרות היות ותעודת המכינה מחליפה אותה במידה ותשלימי את כל הנדרש ממך במכינה.

בברכה, נועה חזן - יועצת לימודים"
שואל השאלה:
^
יש אפשרות לעשות בגרות במקצוע אחר במקום במתמטיקה? גם ב3 יחידות ממש קשה לי
אנונימית
לא יודעת..
מתמטיקה זה מקצוע די בעייתי, הוא נחשב למאסט כדי לסיים לימודים בצורה מינימלית
מה הקושי שלך? את רןצה שאני אעזור לך ואעביר לך שיעורים פרטיים?

אני כבר מנוסה עם תלמידים שהיו כמוך ומתקשים, ועזרתי להם - ואפילו רובם בזום
שואל השאלה:
^
אין זה לא יעזור יש לי דיסקלקוליה במתמטיקה והביאו לי הקלות אבל שום דבר לא עוזר
ותודה בכל זאתת
אנונימית
אני מבינה,
תתייעצי עם הבית ספר, תראי מה הם אומרים. עדיף לשאול מישהו שמבין