6 תשובות
נראה לי שכן
את צדיקה
חוגגת חגים וזה ?
לא יודע מה את נחשבת, אבל זה כלל לא משנה. את צדיקה! עושה המון נחת רוח לאבא שבשמיים! יהי רצון שה' יהיה בעזרך בכל אשר תלכי!!
המשפחה שלך לא הופכת אותך לדתייה כמו שהיא לא הופכת אותך לחילונית, מלבד מה שאלו רק הגדרות חברתיות שלא בהכרח מראות על שמירת הלכה (לרוב כן, אך יש לא מעט מקרים יוצאי דופן).

אם את עטמדת בהגדרות החברתיות של 'דתייה', את דתייה. וגם תמיד תזכרי שזה לא משקף את עבודת ה' שלך, גם אם את לא עומדת בתקן 'דתייה', את עדיין עטשה נחת רוח לה' על כל מאמץ שלך