11 תשובות
בחרתי
1
3
4
5
11

היה חמוד אבל מתסכל ומתסבך
שואל השאלה:
אני בחרתי:
1, 2, 4, 14, 15

היה קשה ממש, שאלה 1 הייתה ממש קשה (גם המורה שלי אמרה).
אני ב-יב אז זה פעם שנייה שאני ניגש (כי שכנעו אותי לשפר 80) ונראה לי שהלך לי טוב אבל היה קשה מאוד
1,2,4,5,10
שואל השאלה:
רק אותנו לימדו תכנות מונחה עצמים, זה הרבה יותר קשה משאר ההרחבות
מהה דווקא אנחנו למדנו תכנות מונחה עצמים והמורה אמר לנו שזה הכי קל
שואל השאלה:
^בחרת בדיוק אותן שאלות כמוני רק בג'אווה
שואל השאלה:
איך היה 13?
לא קשה אבל כן דרש חשיבה ויכולת חרטוט
עניתי 1 2 4 10 11 המודלים היה קשה יחסית אבל היה סבבה
1,2,4,5,12
שאלה 1 באמת הייתה קשה-גם המורה שלי אמר.
רקורסיה היה קשה אז לא עשיתי. שאלות 4-5 היו סבירות(תור) אבל לצערי נפלתי על קטנות-לא היה לי זמן כמעט לכלום ככה שלא הצלחתי גם לבדוק כמו שצריך כדי לתקן.