7 תשובות
כן
אני אישית מעדיפה להיות לבד מאשר לבזבז את הזמן והאנרגיות שלי על אנשים שלא באמת עושים לי טוב .
עדיף להיות לבד, אבל תמיד יכולה למצוא חברים טובים אחרי כמה זמן
לבד זה לא נורא כמו שהרבה חושבים , תמיד אפשר למצוא את האנשים שלך איפשהו.
תמיד יש תקופות כאלו אבל הן עוברות ונהיה יותר טוב
תמיד יש תקופות כאלו אבל הן עוברות ונהיה יותר טוב
בתכלס לא עדיף לא זה ולא זה , מניסיון .
אבל אם לא טוב לך עם מישהו ,אז אל תבזבזי את האנרגיות שלך על אנשים שלא עושים לך טוב ולא מכבדים אותך .
אבל אם לא טוב לך עם מישהו ,אז אל תבזבזי את האנרגיות שלך על אנשים שלא עושים לך טוב ולא מכבדים אותך .
באותו הנושא: