3 תשובות
הבעיה שאת אישה. אז הצבא שם אותך אוטומטית תצפיתנית. לפי צורכי הצבא שיבוצך הוא תצפיתנית. גיוס מוצלח!
לא הכל
אבל אפשר לבקש חריג להכל וכנראה יקבלו
כן נראה לי, אני ממש דומה אבל עם חרא פרופיל אז קצת הורידו לי בקרבי...