9 תשובות
ללכת לבית חולים להוציא את הארס ששמה בך בדחיפות או שאת תמותי עוד מקסימום שבוע
שואל השאלה:
די נו
לא יקרה לך כלום, תחזרי הביתה שימי משחה או משהו ופלסטר
תגידי להורים
חוץ מזה לא חושבת שיקרה לך משהו
רק פעם הבאה לא לגעת בהם
שואל השאלה:
לא צריך להתחסן ?
זאת נשיכה ממש קטנה באצבע
לכי תבדקי אם נדבקת במשהו ותתחסני, אי אפשר לדעת מה יש להם
אבל יש מצב שזה באמת סתם לשים פלסטר וזהו
את לא תמותי מזה תאמיני לי
אותי כבר נשכו חתולי רחוב כמה פעמים וגם שרטו
עדיין בריאה ובחיים
לכי לוטרינר טטנוס לא קשור לחיות רחוב יכול להיות כלבת (כן גם חתולים יכולים לחלות בזה) ומומלץ לבדוק את זה