8 תשובות
כן
לא חושב שבגלל המלחמה, אבל בתקופה הזאת
לא נראה לי
המצב הנפשי שלי כבר היה ברצפה עוד לפני, אני מניחה שבתחילת המלחמה הוא עוד יותר נהרס בעיקר בגלל שצפיתי בסרטונים.
לא נראלי
אבל כן השפיע על כמה דברים
אבל כן השפיע על כמה דברים
אין לי אפילו זמן להיות בדיכאון מרוב מחשבות ..
הכל פה כל כך על סטרואידים, שייקח לי נראה לי כמה שנים להבין מה קרה פה. עוד לא עיכלתי את הקורונה. אני בדיליי של כמה שנים.
הכל פה כל כך על סטרואידים, שייקח לי נראה לי כמה שנים להבין מה קרה פה. עוד לא עיכלתי את הקורונה. אני בדיליי של כמה שנים.
אנונימי
אני כן המצב הדרדר כמעט כל יום חדשות רעות ופיגועים ודריסות וגם נכנסים מלא גוים למדינה עם אישור בלי אישור נוסעים איתנו באוטובוס נדחפים ביננו מנצלים את המדינה בדירות כסף ומה לא וסתם לראות גוים ברחוב זה כואב לי מאוד ואין משטרת הגירה ואין אכיפה גוים מחטטים לנו בפחי זבל ובכניסות ליד הבתים הבעיה זה עם כל הגוים ולא רק ערבים המצב פשוט נורא ובלתי אפשרי ועם ישראל היהודי מנוצל ומופצץ אנשים מסתגרים בבתים המצב פשוט נורא ואני גם אין לי משפחה אני לבד
היי אנונימי,
קראתי את השאלה שלך וגם את התגובות של אנשים שהזדהו איתך,
אני רוצה לומר שמדינת ישראל בהחלט עוברת תקופה לא פשוטה וכל אחד מושפע מהדברים האלו בצורה אחרת,
לעיתים קרובות שיתוף של אדם קרוב או איש מקצוע יכול להקל מעט ולתת אוויר לנשימה,
וכמובן אם תרצה תוכל לפנות אלינו בפרטי (מופנה לכל מי שמרגיש צורך).
אני אסתי ואני בעמותת "עלם" שמלווה בני נוער וצעירים ברשת.
אפשר לדבר איתנו בהודעות הפרטיות כאן, או באינסטגרם/טיקטוק שלנו digital.elem.
אפשר גם להכנס לצ'ט או לווטס אפ שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד חמישי בין 20:00-24:00.אחכה לך.ם
קראתי את השאלה שלך וגם את התגובות של אנשים שהזדהו איתך,
אני רוצה לומר שמדינת ישראל בהחלט עוברת תקופה לא פשוטה וכל אחד מושפע מהדברים האלו בצורה אחרת,
לעיתים קרובות שיתוף של אדם קרוב או איש מקצוע יכול להקל מעט ולתת אוויר לנשימה,
וכמובן אם תרצה תוכל לפנות אלינו בפרטי (מופנה לכל מי שמרגיש צורך).
אני אסתי ואני בעמותת "עלם" שמלווה בני נוער וצעירים ברשת.
אפשר לדבר איתנו בהודעות הפרטיות כאן, או באינסטגרם/טיקטוק שלנו digital.elem.
אפשר גם להכנס לצ'ט או לווטס אפ שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד חמישי בין 20:00-24:00.אחכה לך.ם
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: