4 תשובות
תלוי
בדרך כלל לפי דעתי לא משלמים למודליסטית
שואל השאלה:
למה? עד עכשיו כן שילמו לי
אבל כל אחת שונה אז אני לא יודעת כמה לוקחים בדרכ
אנונימית
האמת שאין לי מושג בזה יותר מידי
בציפורניים בדרך כלל לא משלמים אז חשבתי שזה גם ככה באיפור
אני חושבת שתקחי רק סכום סימלי ושיהיה נמוך כי זה לא שהמודליסטית באמת צריכה את האיפור הזה ,אז תקחי בערך בעלות של המוצרים שאת משתמשת עליה