6 תשובות
1. לעבוד על החולשות שלך בנהיגה. 2. לעבוד על המנטליות שלך לקראת הטסט. 3. לחשוב בלי הפסקה כשאת על הכביש. 4. לתרגל מסלולי טסטים - בהצלחה
כולם עוברים בסוף תתרגלי ותלמדי עד שתצליחי נהיגה זה משהו שכל אחד יכול ללמוד
את יכולה כי אדם חזק/חכם זה אחד שנכשל יותר מפעם אחת
Kkf
להמשיך לנסות
הכל מאת השם. כנראה שאם היית עושה ועוברת היית עושה תאונה ולא היית יוצאת מזה, כל עכבה לטובה, וטסט שלישי זה לא סוף העולם, הכל בסדר מבטיחה לך.
מי המורה נהיגה ובאיזה עיר? יעזור לי ממש אם הוא טוב
באותו הנושא: